شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : پیام تبریک شهباز حسن‌پور به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع)، روز مرد و پدر

نماینده مردم شریف و نجیب سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی، فرا رسیدن ولادت حضرت علی(ع)، روز مرد و پدر را تبریگ گفت.

در این پیام آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبرگرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم : عُنوانُ صَحیفَةِ المُؤمِنِ حُبُّ عَلیِّ بنِ ابی طالب علیه السلام.
سرلوحة پروندة هر مؤمن (در روز قیامت) دوستی و محبت علی بن ابی طالب علیه السلام است. (مستدرک حاکم، ج ٣، کنزالعمال، ج ١١، ص ٦١٥)

سیزدهم رجب، سالروز میلاد خجسته مردی است که در خانه خدا دیده به جهان گشود و در خانه خدا به شهادت رسید. مردی که در سایه سار تربیت و پرورش وحیانی و نبوی، اسوه و الگوی جاودانِ مردی، عدالت، تقوی و دینداری شد و به مرتبه آسمانی امامت و شهادت رسید و به مظهر والای جوانمردی و رادمردی بدل شد.

بدون تردید حضرت علی(ع) نمونه کامل انسان الهی، الگوی تربیتی اسلام و تبلور عینی تفکر توحیدی است. انسان والایی که از کودکی در محضر پیامبر اکرم(ص) رشد کرد، در مکتب او پرورش یافت و در پرتو ابعاد روحی و مکارم اخلاقی والای ایشان و در سایه فرهنگ قرآنی شخصیتش شکل گرفت.

اینجانب ولادت باسعادت اولین اختر تابناک اسمان امامت و ولایت، مظهر علم و عزت و سخاوت و شجاعت، مظهر تمام عشق و صفا و تفسیر بلند عدالت، حضرت علی بن ابیطالب(ع) و گرامیداشت روز پدر را خدمت همه ی دوستداران و عاشقان آن حضرت به ویژه تمامی پدران آسمانی و ایثارگر و دیگر مردان این مرز وبوم تبریک وتهنیت عرض می نمایم و امید دارم در سایه الطاف خداوند منان در این ایام پربرکت، کردار و منش آن امام همام سرلوحه زندگی همگان قرار گیرد.

شهباز حسن‌پور
خادم ملت در مجلس شورای اسلامی”

 

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |